Thursday, October 30, 2014

Demjén Ferenc, Bergendy: Szellemvasút

Một bài về tốc độ của Bergendy chưa đủ, phải tặng thêm cho các bạn 1 bài nữa.

                                 Szeretettel barataimnak

Nghe bài hát ở đây

Dalszöveg

Én még sohasem utaztam a szellemvasúton
Sohasem láttam a nagy sárkányt
Mikor odaérkeztem a rémes kapuhoz
Bátorságom rögtön elszállt

Én még sohasem utaztam a szellemvasúton
A szomszéd gyerekek elmondták
Hogy a fejük fölött egy rémes folyosón
A halál lengette a kaszáját

Én még sohasem utaztam a szellemvasúton
Míg meg nem szállt a bátorság
Ittam egy kortyot és vettem egy nagy levegőt
Meglesem mi is ott az igazság

Csak egyszer utaztam a szellemvasúton
És nem tagadom le a csalódást
Csúf mese volt csak minden a falakon
Mást vártam, mint, ami a valóság

Nem utazom többé a szellemvasúton
Biztos, hogy sosem válik hobbimmá
A szellemeket látni ingyen sem akarom
Főleg nem, hogy jegyet is én vegyek rá

Így volt! Így volt! Így volt! Így volt!

Csak egyszer utaztam a szellemvasúton
És nem tagadom le a csalódást
Csúf mese volt csak minden a falakon
Mást vártam, mint, ami a valóság

Nem utazom többé a szellemvasúton
Biztos, hogy sosem válik hobbimmá
A szellemeket látni ingyen sem akarom
Főleg nem, hogy jegyet is én vegyek rá

Így volt! Így volt! Így volt!

A szellemeket látni ingyen sem akarom (6x)

No comments:

Post a Comment