Thursday, June 10, 2021

Chuyện của Pistike: 2 con 1

 Egy nap Pistike hazamegy az iskolából. Kérdezi az apja:

- Mi történt az iskolában?

- Kaptam két egyest.

- Miből kaptad?

- Egyiket élővilágból, a másikat földrajzból.

- Miért, mire nem tudtál válaszolni?

- Élővilágból kérdezte a tanárnéni, hogy miért bőg a tehén, ha fejik? Én meg válaszoltam, hogy a tanárnő sem szereti, ha rángatják a csöcsét.

- És földrajzból miért kaptad?

- Tanárnő megkérdezte, kb. milyen messze van Afrika? Erre én azt válaszoltam, hogy nem lehet túl messze, mert a néger bácsi, aki a szomszéd nénit kúrogatja, biciklivel szokott jönni.

st onl

5 comments:

  1. Hoàng Quôc Thành
    Szerintem jelest kapta volna a Pistike .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoàng Quôc Thành, igen! Em sẽ nói như thế với Pistike. Nhưng ko cho nó điểm 1 vì lười. Còn nói thêm là Pistike là 1 đứa trẻ rất thú vị và toàn nói những cái đúng, đố ai bắt bẻ được ☕️

      Delete
    2. Tuy nhiên, em sẽ ko nói sự thật là: Pistike nghĩ rất giống em 🍭

      Delete
    3. Aiviet Nguyen
      Nguyễn Cao Bình, Point của vicc này ở chỗ, những câu trả lời của Pistike là sai hiển nhiên, nên bị trừ điểm. Chẳng hạn tanárnéni cũng không phải là vì nem szereti 🙂

      Delete
    4. Aiviet Nguyen, cũng chẳng sai, biết đâu đấy 🤗

      Delete