Saturday, June 14, 2014

Mit remélsz

   "Mindennap egy Magyar idézet" của Ngô Việt hôm nay làm tôi nghĩ đến bài hát của Kovács Kati. Các bạn hãy nghe cùng với cảm xúc từ "idézet" này nhé!  
                                               Sok szeretettel barátaimnak
Nghe bài hát ở đây

Dalszöveg
1. Fénytől távol túl a város szélén,
egy eldugott kis tarka völgy ölén,
oly csendben éltem, álmodoztam sok-sok éjszakán,
s most útrakelek álmain után.

R. Mit remélsz, mit remélsz, mit remélsz?
Mondd az életedtől mégis mit remélsz?
Talán mindent, talán semmit, de ha győz a józan ész,
többre mész, és nem lesz oly nehéz.

2. Jóbarátok régen messze járnak,
én itt maradtam szinte egymagam.
Most fájó szívvel búcsúzom és könnyezem talán,
de mégis megyek álmaim után.
R.

3. Csak egyvalaki sír majd biztos értem
az én mamám, ki nem felejt sosem.
De visszajövök, s elviszem egy nyári délután,
s együtt megyünk álmaink után

R. (2x)

Mit remélsz?


2 comments:

  1. Cám ơn CB. Lại được sống lại một thời trai trẻ.

    ReplyDelete
  2. Càng sống lại nhiều thời ấy chừng nào càng hay NV ạ. Chúc bạn vui!

    ReplyDelete