Sunday, June 1, 2014

Szekszet gerjeszto zongora - Pinano kích dục

Ez a vicc nem magyar, de tiszta vietnami.

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy boldog házaspár. Már lassan nyugdijba is mentek. A feleségnek hirtelenul feltámadott a muvészeti szenvedélye. Úgy dontotte hogy zongorát fog tanulni. Néhány év után, nagyon buszke lehetett, mert nem talált a városban egyetlen zongora tanárt, aki képest lenne neki tobb zongorai tudást adni. Játszni kezdett állandóan és felfedezett valami nagyon kulonoset.

Igy ment az orvoshoz és mondta:
-  Orvos úr, egészség ugyi problémám van. Amikor játszom zongorával, mindig szekszuálisan  gerjesztettnek érzem magam. Tudja hogy nyugdijba mentem, a szó minden jelentésében. Érti hogy mit akarok mondani.
-  Tetszik mondani hogy milyen zenét játszik akkor? Valami erotikusat?
-  Nem, orvos úr, az megtortént amikor játszottam himnuszt vagy gyász zenét is?
-  Ez érdekes. Talán valami megtortént magával.
-  Az a baj hogy, néhány barátnomnek van pontosan ugyanaz a problémájuk, amikor játszottam zongorát nekik.

Az orvos toprengett és nem tudott választ adni. Azt egész konyvtárt kutatott, de nem segített. A barátai tanácsára osszehivott egy országos gyulést legjobb szakértokkel a témában.  Sokat vitatkoztak, sok feltevést is tettek, de egyik nem bizonyult lehetségesnek. Igy kérték a holgyet hogy játsszon zongorán. Órákig játszott, de a tudósok nem tudtak semmit mondani. Kozben egy paraszt bácsi jott a kis unokájaval és ablakon keresztul hallgatták a zenét. Ot perc után, a paraszt idegesen úgy szólt az unokájának:
    "Gyere haza, unokám. Nem birok tobbé. Ez a no játszik zongorát mint a faszom".

Ngày xửa ngày xưa, có một cặp vợ chồng hạnh phúc. Rồi cũng đến ngày họ cùng về hưu. Người vợ tự nhiên nổi hứng nghệ thuật. Bà quyết định học chơi piano. Sau vài năm luyện tập, bà đã có thể tự hào, vì trong thành phố không còn có thể tìm ra bất cứ một thầy giáo nào còn đủ khả năng truyền thụ kiến thức về piano cho bà. Bà bắt đầu chơi đàn thường xuyên và phát hiện một điều dị thường.

Bà đến bác sĩ và nói
- Thưa bác sĩ, tôi có vấn đề về sức khỏe. Khi tôi chơi piano, tôi luôn luôn cảm thấy bị kích thích về tình dục. Ngài biết là tôi đã về hưu, theo mọi nghĩa của từ này. Ngài chắc hiểu tôi muốn nói gì.
- Bà có thể nói là bà chơi loại nhạc gì. Ví dụ như nhạc kích động như bài Je t'aime chẳng hạn.
- Không, thưa bác sĩ, chuyện đó xảy ra khi tôi chơi quốc thiều hay thậm chí cả nhạc hồn tử sĩ.
- Thú vị. Có thể có vấn đề gì đó đã xảy ra với bà.
- Vấn đề ở chỗ, mấy bà bạn của tôi cũng bị chứng bệnh này, khi tôi chơi piano cho họ nghe.

Bác sĩ suy nghĩ và không thể tìm ra lời giải. Ông lật tung cả thư viện để nghiên cứu, nhưng không ích gì. Theo lời khuyên của bạn bè, ông đã tổ chức một cuộc hội nghị quốc gia với các chuyên gia giỏi nhất về đề tài này. Họ đã tranh luận rất nhiều, đưa ra nhiều giả thuyết, nhưng không có giả thiết nào đứng vững. Họ đành mời bà nọ chơi piano. Bà ta chơi nhiều giờ, các nhà bác học không biết nói gì. Giữa chừng có một bác nông dân đến cùng cậu cháu trai và họ nghe nhạc qua cửa sổ. Sau năm phút, bác nông dân cáu kỉnh nói với cháu trai
   " Đi về nhà thôi cháu ạ. Con mẹ này chơi đàn như con c. ông"

No comments:

Post a Comment