Saturday, September 10, 2016

TRUYỆN VUI CUỐI TUẦN – HÉTVÉGI VICCEK (No.028)

Tôi lái xe từ Montreal đi Quebec, trên đường quốc lộ Q20, dừng lại nghỉ giữa chặng để đi WC. Buồng thứ nhất đã có người nên tôi vào buồng thứ hai.
Vừa ngồi xuống thì có tiếng người hỏi từ buồng bên cạnh:
- Anh khỏe chứ?
Tôi không phải dạng người dễ bắt chuyện với bất cứ ai trong một nhà vệ sinh nam, nhưng lần này tôi lại không cưỡng lại đựợc, trả lời có chút bối rối:
- Cũng khá ổn!
Tiếp đến, người đàn ông ở buồng bên cạnh hỏi:
- Thế anh đang làm gì?
Câu hỏi gì mà lạ vậy! Tôi nghĩ cuộc đối thoại này chắc chắn sẽ rất quái đản nên chỉ nói:
- Giống như anh thôi, về phía đông!
Người ở phòng bên cạnh lại nói tiếp, giọng khó chịu:
- Anh này! Tôi sẽ goị anh sau, có một lão dở hơi ở phòng bên cạnh cứ xen vào trả lời mọi câu hỏi của tôi…

------------
Autóval utaztam Montreálból Quebec Citybe, a 20-as országúton, amikor megálltam egy pihenőnél, hogy használjam a WC-t. Az első fülke használatban volt, betértem a másodikba.
Alig ültem le, amikor a szomszédból egy hang megkérdezi:
- Hogy vagy?
Nem tartozom azok közé, akik beszélgetésbe elegyednek egy férfi WC-ben mindenkivel, de ez alkalommal nem tudtam megállni, kissé zavartan válaszoltam:
- Elég jól!
Mire a szomszédos férfi megkérdezi:
- És, mit csinálsz?
Micsoda kérdés! Arra gondoltam, ez a beszélgetés határozottan kezd bizarr lenni, ezért csak annyit mondtam:
- Mint Ön is, kelet felé utazom!
A szomszéd idegesen megszólal újra:
- Te, ide figyelj! Később visszahívlak, a szomszéd fülkében van egy hülye, aki minden kérdésemre válaszol...

Nguyễn Ngô Việt (Debrecen,VIDI73)

No comments:

Post a Comment